چارلی چاپلین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چارلی چاپلین
نوشته شده در شنبه 10 بهمن 1394
بازدید : 316
نویسنده : لیلی رس

چارلی چاپلین

وقتی بچه بودم کنار مادرم می خوابیدمو هر شب یک آرزو می کردم.

مثلا آرزو می کردم برایم اسباب بازی بخرد:می گفت((می خرم به شرط

اینکه بخوابی .))

یک شب پرسیدم ((اگر بزرگ بشوم به آرزو هایم می رسم ؟))

گفت((می رسی به شرط اینکه بخوابی ))هر شب با خوشحالی می خوابیدم.اینقدر خوابیدم که بزرگ

شدم و آرزوهایم کوچک شدند.

دیشب مادرمو خواب دیدم :پرسید ((هنوز هر شبب قبل از خواب به آرزوهایت فکر می کنی؟))

گفتم ((شب ها نمی خوابم )) گفت ((مگر چه آرزویی داری ؟)) گفتم (( تو اینجا باشی و هیچ آرزویی

نداشته باشم .))

گفت سعی خودم را می کنمبه خوابت بیایم به شرط آنکه بخوابی.))






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: